HOLA A TOTS I A TOTES! Nosaltres som la classe de 5é del col·legi CEIP el Braçal. Em fet el bloc per a conèixer els arbres/plantes/arbusts que hi ha a la nostra península. La nostra classe està formada per: Jordi, Alejandro, Marcos, Marc, Sabrina, Daniela, Ximo.